piątek, 10 października 2014

ShinyBox Wrzesień 2014 


Kolejny miesiąc już za nami i coraz bardziej chłodniejsze wieczory ! 
ShinyBox jest to moje pierwsze pudełko i powiem szczerze, że ostatnie :) Nie jestem jakoś z niego zbytnio zadowolona postanowiłam, że jednak spróbuje z BeGlosy, które już zostało zamówione :) Ale te pudełko na pewno przetestuje i dam opinie :) 





Peeling do ciała z masłem SHEA
 ORGANIQUE  

                                                pojemność: 200g
                                                cena: 40 zł

 

Lakier do paznokci La Rose nr 109 

pojemność: 10 ml
cena: ok. 18 zł

 
  TermoOchrona Serum chroniące włosy przed
  działaniem wysokiej temperatury.

 Na widok tego produktu bardzo się ucieszyłam jest mi dobrze znany
 i muszę przyznać, że wart swojej ceny. Włosy są nawilżone i wygładzone. z tego
 produktu jestem zadowolona 



pojemność: 30 ml
cena: 8 zł

Maseczka do skóry z problemami (Błoto z morza martwego )

pojemność: 20g
cena: ok.5 zł

Rexona pełno wymiarowa

pojemność: 150 ml
cena: 12 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz