niedziela, 5 października 2014

Paletka Pierre Rene
Jest to moja z lepszych paletek z cieniami. Ich konsystencja jest naprawdę zadowalająca. Na początek zakupiłam sobie tylko 3 podstawowe cienie z czasem będę powoli dokupywała ich na pewno więcej. Nie każdy musi odrazu kupić wszystkie. Ja wybrałam pomarańczowy ponieważ podbija moją tęczówkę oka i to jest zdecydowanie ten kolor a pozostałe dwa cienie są uniwersalne do każdego makijażu. Na pewno każdy w swojej kosmetyczce posiada :) Pędzelek do zestawu jest naprawdę wygodny dobrze się aplikuje cienie.






Puder z Maybelline
Moim zdaniem jest to puder wart swojej ceny. Po jego aplikacji twarz jest promienna, gładsza i wygląda naturalnie. Nie sprawia efektu suchej maski i bardzo fajnie wtapia się w podkład jednocześnie matując go praktycznie na cały dzień mojej pracy :)





Podkład DR Irena Eris 
Chyba jeden z lepszych podkładów które miałam. Idealnie stapia się z cerą nadając skórze nieskazitelny, aksamitny wygląd, Ponad to całkiem nieźle kryje i plusem jest to, że praktycznie nie czuje go w cale na twarzy. Polecany jest dla cery normalnej i suchej, nie zatyka porów. Mój odcień to 110 Ivory jestem pewna, że zakupię drugi. Jest wart swojej ceny




Kamuflaż PAESE
Kamuflaż do tuszowania i maskowania niedoskonałości skóry. Jego gęsta formuła sprawia, że produkt jest wydajny. Stapia się ze skórą, dzięki czemu makijaż wygląda naturalnie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz