środa, 1 października 2014

” Blog jest młodziutki i dopiero uczy się stawiać pierwsze kroki. Jeszcze nie wie, kim będzie w przyszłości i szczerze mówiąc, niewiele się tym przejmuje. Nieśmiało wygląda z zza klawiszy i coraz bardziej nabiera animuszu. Pomaga mi dzielić się tym, co jest dla mnie ważne, co mnie interesuje, irytuje lub bawi.Co stanowi pasję lub tylko chwilowe zauroczenie. Daje mi możliwość dzielenia się tym z Wami „
 *** 
Witaj na moim blogu, chciałabym powiedzieć, że nie jestem profesjonalistką. Dziś jest dzień mojego pierwszego wpisu i nie będzie to wpis długi. Jak już wiadomo mój blog będzie o modzie, kosmetykach i nie tylko :)
Jeśli podobają Ci się notki zapraszam do obserwowania !



                                                                                          Pozdrawiam Was cieplutko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz